شرکت طراحی سایتوبلاگراز موفقیتمسیر تبدیل شدن به توسعه دهنده وب و طراح سایت
مسیر تبدیل شدن به توسعه دهنده وب و طراح سایت

مسیر تبدیل شدن به توسعه دهنده وب و طراح سایت

وب سایت ها در ابتدا برای تعامل و اشتراک گذاری اطلاعات بین دانشمندان در دانشگاه ها و موسسات شکل گرفته بود، در سال 1990 این پیشنهاد داده شد که وب ها برای تعامل و همچنین به اشتراک گذاری اطلاعات ایجاد شود...

چگونه یک طراح سایت شویم؟

روش های زیادی برای طراح وب سایت شدن وجود دارد که در ادامه ی مقاله به هر کدام به صورت جداگانه می پردازیم.

برای آشنایی بیشتر در این زمینه سعی کرده ایم بخش های مختلف و پله های صعود ی فرد را به اختصار توضیح دهیم تا با موضوع کلی طراح وب سایت شدنآشنا شوید. این مقاله برای آشنایی بیشتر افراد مبتدی در زمینه طراحی سایت و کمی هم برنامه نویسی نوشته شده است و برای آشنایی بیشتر سعی کرده ایم با بسط و لینک سازی کلمات و مقالات شمارا بیشتر آشنا کنیم پس تا ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

برای یک طراح وب سایت شدن مراحل زیر را با هم میگذرانیم

  • علت به وجو آمدرن وب سایت ها
  • ابزار ها کلیدی طراحی وب را از یاد بگیرید
  • روی پروژه های خود کار کنید
  • یک نمونه کار برای کار های خود ایجاد کنید
  • برای مشاغل مربوط به طراحی وب رزومه ارسال کنید

علت به وجود آمدن وب سایت ها

وب سایت ها در ابتدا برای تعامل و اشتراک گذاری اطلاعات بین دانشمندان در دانشگاه ها و موسسات شکل گرفته بود، در سال 1990 این پیشنهاد داده شد که وب ها برای تعامل و همچنین به اشتراک گذاری اطلاعات ایجاد شود، اولین پروژه در این زمینه در سال 1991 راه اندازی شد. هیچ هیجانی درآن زمان ایجاد نشد چرا که مردم اطلاعایی نداشتند که راه اندازی شبکه جهانی وب چه تحول عظیمی در دنیای امروز خواهد داشت.

در ابتدای مسیر برای طراحی سایت باید بدانید که سایتی می خواهید طراحی کنید برای چه کسب و کاری می باشید، روش طراحی سایت رستوران با روش طراحی سایت هتل کاملا متفاوت می باشد.

آشنایی با زبان برنامه نویسی

زبان های برنامه نویسی زیادی برای طراحی سایت وجود دارد که پایه ترین آن ها زبان نشانه گذاری HTML می باشد که ابتدایی ترین زبان می باشد و قبل از وارد شدن به دنیای طراحی سایت باید به این زبان برنامه نویسی تسلط کافی پیدا کنید، بعد از این زبان برنامه نویسی شما باید با زبان های برنامه نویسی همچون CSS،  JS آشنایی کامل پیدا کنید و بعد از آن می توانید به زبان های دیگر مراجعه کنید که این موضوع بستگی به هدف و آینده ی خودتان دارد که  که می خواهید به کدام سمت بروید.

آشنایی با ابزار های کلیدی طراحی وب سایت

برای طراحی وب سایت باید با بسیاری از نرم افزارها آشنایی داشته باشیم، که از همه مهمتر ادیتور مربوط به طراحی سایت و با توجه به زبان برنامه نویسی و کد نویسی شماست بسته به انتخاب شما که زبان برنامه نویسی شما ASP.NET یا C# و یا HTML می تواند ابزار مورد نیاز شما متفاوت باشد. پس قبل از هرچیزی باید در مورد زبان های برنامه نویسی به صورت جداگانه تحقیق و بررسی نمایید.

روی پروژه های خود کار کنید

بعد از آموزش و یادگیری کلیه فرامین ها مربوط به زبان برنامه نویسی و یا کار با یک ادیتور شما باید با یک سایت کار کنید و مهمترین سایت می تواند سایت خود شما باشد، شما به عنوان یک طراح وب سایت باید سایت به نام خود را طراحی نمایید و زبان برنامه نویسی خود را بر روی آن کد نویسی کنید این حکم یک رزومه ی بسیار مهم را برای شما دارد که تا سالها همراه با شما است پس باید تمام آن چیزی که بلد هستید را بر روی آن پیاده سازی کنید و در معرض نمایش قرار دهید این کار شما را به چالش می کشد تا آن چیز هایی که بلد نیستید و تسلط ندارید را نیز بیاموزید، در سایت خود تمام موارد را به خوبی بیاموزید.

یک نمونه کار برای کار های خود ایجاد کنید

بعد از طراحی سایت خود، شروع کنید برای خود نمونه کار فراهم کنید، یک طراح سایت ماهر نیاز دارد برای ارائه ی مهارت های خود به دیگران نمونه کارها مختلف ارائه دهد نمونه کارهایی مانند طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت نمایشگاهی و... طراحی سایت های دیگر. شاید داشتن این تعداد نمونه کار نیازمند زمان و تجربه ی بسیار باشد اما نیاز است کارهای خود را از جایی استارت بزنید هرچند کم باشد.

برای مشاغل مربوط به طراحی وب رزومه ارسال کنید

زمان زیادی نیاز است تا شما برند شوید و بسیاری از افراد شما را به عنوان یک طراح سایت حرفه ای بشناسند قبل از آن باید شما خود را به دیگران معرفی کنید. لیستی از بیزینس هایی که نیازمند طراحی سایت هستند تهیه نمایید و برای آنان پروپوزال خود و نمونه کارهای طراحی سایت های خود را ارائه دهید در رزومه خود سعی کنید گزینه هایی ایجاد کنید تا بر دیگر طراحان سایت پیشی بگیرد پس رزومه ی خود را با وسواس بنویسید (نا امید نشوید و مطئن باشید به زودی مشتری طراحی سایت خود را پیدا میکنید )

یکی از سایت هایی که طرفدار بسیاری دارد را می توان با طراحی سایت پادکست و طراحی سایت مجله و نشریات می باشد که افراد زیادی را برای این نوع از سایت ها درخواست می دهند.

سخن آخر

برای طراح سایت ماهر شدن نیاز به صبوری زیادی است، دنیای وب به سرعت در حال پیشرفت است و باید در این کشتی با بسیاری دیگر از طراحان وب سایت همراه شد، رقابت در تمامیه جنبه های شغلی بالا است شاید همه روزه بسیاری از افراد در تلاش باشند که شما پیشرفت نکنید اما به خود ایمان داشته باشید و به کار خود ادامه دهید. شرکت پایدار سامانه حدود 1 دهه است که در این بیزینس در حال رشد است و لذت برتر و بهترین بودن را بارها کشیده است در این بیزینس همیشه باید تلاش کرد تا بهترین باشید و پیشرفت کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
عاطفه جهانشاهی

شخصیتی با انگیزه و انعطاف پذیر هستم که به دنبال افزایش دانش و تجربه در حوزه های مختلف می باشم. با بیش از چندین سال فعالیت در صنعت، توانسته ام مهارت های گوناگونی را به دست آورم. در حال حاضر، از تلاش برای پیدا کردن راه های جدید برای بهبود خدمات و محصولات برای مشتریان خود لذت می برم. علاقه مند به یادگیری فناوری های جدید هستم و به دنبال ایجاد راهکارهای نوآورانه و اثربخش برای رفع مشکلات هستم.

دیدگاه شما

ثبت