شرکت طراحی سایتوبلاگراه اندازی سایتطراحی سایت رایگان با گوگل
طراحی سایت رایگان با گوگل

طراحی سایت رایگان با گوگل

اگر به دنبال یک ابزار طراحی وب سایت آسان با یک کشیدن و رها کردن ساده برای توسعه و طراحی سایت ها آموزشی و... هستید Google Sites گزینه ی محبوبی است.

google site چیست؟

Google Sites یک برنامه وب گوگل است که به کاربران این اجازه را می دهد که بدون علم برنامه نویس و وب سایت، برای خود شرکت های آنلاین در گوگل ایجاد کنند و یا طراحی سایت کنند. Google Sites برای استفاده رایگان است  تمامیه افراد می باشد و یک سایت ساز معتبر محسوب می شود.

اگر به دنبال یک ابزار طراحی وب سایت آسان با یک کشیدن و رها کردن ساده برای توسعه و طراحی سایت های آموزشی و... هستید Google Sites گزینه ی محبوبی است.

طراحی سایت google site برای افرادی مناسب است که عموما نیاز به یک وبلاگ ساده و... دارند برای طراحی سایت فروشگاهی و یا طراحی سایت برای شرکت های بزرگ و یا... مناسب نیست.

اگر به دنبال یک سایت ساز می باشید که خودتان وب سایتتان را طراحی کنید، طراحی سایت با Word Press و یا CMS های اختصاصی گزینه ی بهتری محسوب می شود اما طراحی وب سایت های اختصاصی با کد نویسی بهترین گزینه می باشد.

چرا که google سایت برای پشتیبانی مناسب نیست و قابل ارتقا برای خدمات بیشتر نمی باشد برای یک سایت جمع و جور تک صفحه ای مناسب است.

برای طراحی سایت با google site قدم به قدم با ما همراه باشید تا مراحل آموزش را به خوبی از بر بگیرید.

طراحی سایت با google site

1_ برای طراحی سایت با گوگل به کروم خود رفته و در قسمت سرچ کلمه ی google site رو سرچ کنید، در قدم بعدی به سایت site.google.com کلیک نمایید.

2- در صفحه ی باز شده که به شکل عکس زیر می باشد بر روی آیکون مدر نظر کلیک نموده و یا می توانید قالب های آماده google site را برای وب سایت خود استفاده کنید. که برای طراحی سایت های مختلف طراحی سایت وبلاگ شخصی، طراحی سایت شرکتی و... تم آماده و یا قالب آماده دارد.

3- بعد از انتخاب تم و یا قالب خام می توانید تغییرات مد نظر خود را در سایت ساز google site قرار بدید.

در عکس زیر گزینه های مهمی که در تغییر وب سایت و دیزاین سایت کمک میکند اشاره نموده ایم.

در صفحه ی باز شده بیشتر عنوان هایی که استفاده می شود برای شما مطرح شده است.

4-در قسمت اصلی سایت می توانید خدمات و یا خدمات شرکت را بیان کنید به عنوان مثال"شرکت طراحی سایت" و با کلیک بر روی هر یک از گزینه ها امکان ویرایش آن به وجود می آید.

طبق تصویر بالا عناوین مربوطه را با کلیک کردن تغییر عنوان دهید.

5-برای تغیر عنوان و تغییر تصویر لوگو و عکس پس زمینه ی عنوان اصلی سایت منوی settings در بالای سایت سمت راست مانند تصویر را باز کرده، سپس گزینه ی Brand image را زده و در آن قسمت عکس لوگوی خود را با فرمت PNG ترجیحا upload کنید.

6- در مرحله ی بعد می توانید در همین قسمت، Favicon سایت خود که در Tab سایت به نمایش قرار میگیرد بارگذاری کنید. در نظر داشته باشید که حتما فرمت Favicon به صورت ICO باشد.

در تصویر بالا محل قرار گیری Favicon در تب را به شما نشان داده ایم.

7- بعد از این تغییرات شما میتوانید در قسمت layout اسلاید شو برای نمایش یک عکس و یا توضیح استفاده کنید.

بهتر است از عکسای چشمگیر و ست رنگی و یا روانشناسی رنگ در سایت خود استفاده بکنید تا سایت شما زیباتر شود.

8- در قسمت سمت راست گزینه ی page شما می توانید به تعداد صفخاتی که دارید صفحه اضافه کنید.

صفحه ی درباره ما، تماس با ما، ارتباط با ما،وبلاگ از قبیل صفحاتی است که در سایت الزامی است پس برای هر یک از آن ها متن و محتوایی تهیه کنید که به صورت کپی نباشد و در سایت بارگذاری کنید.(مانند عکس)

برای پابلیش سایت بر روی گزینه ی publish در سمت راست بالا بزنید منوی برای شما باز می شود که می توایند اسم ساتتان را داخل آن بنویسید و اگر تکراری نباشد بدون هیچ گونه خطایی سایت شما پابلیش می شود. (مانند عکس)

10-و اگر شما از قبل دامینی خریداری کرده باشید می توانید بر روی گزینه ی custom domain بزنید و بعد start setup سپس دامین خود را ثبت کنید.

در پایان این مقاله

باید اینطور بیان کنم که طراحی سایت گوگل یک سایت ساز رایگان است و باید برای پروژه های کوچک استفاده شود به همین منظور بهترین گزینه طراحی سایت اختصاصی برای بیزینس های کلان می باشد.

امیدوارم آموزش طراحی سایت با google site مناسب بوده باشد.

این نوع از سایت ها برای سایت های فروشگاهی به شما توصیه نمی شود بهتر است برای طراحی سایت های فروشگاهی مانند طراحی سایت آسانسوری و طراحی سایت لوازم دکوری از طراحی سایت ویژه و سفارشی استفاده کنید.

به شما پیشنهاد میکنیم مقاله ی معرفی CMS های اختصاصی یا سایت ساز های رایگان را مطالعه فرمایید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
عاطفه جهانشاهی

شخصیتی با انگیزه و انعطاف پذیر هستم که به دنبال افزایش دانش و تجربه در حوزه های مختلف می باشم. با بیش از چندین سال فعالیت در صنعت، توانسته ام مهارت های گوناگونی را به دست آورم. در حال حاضر، از تلاش برای پیدا کردن راه های جدید برای بهبود خدمات و محصولات برای مشتریان خود لذت می برم. علاقه مند به یادگیری فناوری های جدید هستم و به دنبال ایجاد راهکارهای نوآورانه و اثربخش برای رفع مشکلات هستم.

نظرات کاربران

لوازم جانبی نوکیا

ممنونم از بابت مطالب خوب و مفیدتون

۱۴۰۲/۵/۳

دیدگاه شما

ثبت