شرکت طراحی سایتوبلاگراه اندازی سایتطراحی سایت تبلیغاتی جذاب و حرفه ای
طراحی سایت تبلیغاتی جذاب و حرفه ای

طراحی سایت تبلیغاتی جذاب و حرفه ای

مروزه برند های موفق با استفاده از یک سایت تبلیغاتی خوب، مشتریان خود را ترغیب به خرید می کنند. انسان با تمام دانش خود هنوز هم موجودی بصری است. انسان هر چه را زیباتر ببیند، قلبش همان را می خواهد.

امروزه برند های موفق با استفاده از یک سایت تبلیغاتی خوب، مشتریان خود را ترغیب به خرید می کنند. انسان با تمام دانش خود هنوز هم موجودی بصری است. انسان هر چه را زیباتر ببیند، قلبش همان را می خواهد. طراحی سایت تبلیغاتی به نحو احسن تنها تحریک احساسات بصری بینندگان نیست بلکه سایت های تبلیغاتی فرهنگ زندگی را نیز تبلیغ می کنند.

اگر وب سایت شما دلنواز باشد مشتریان از لحاظ احساسی وبه مرور عاشق آن خواهند شد. گاهی اوقات به نظر برخی فروشندگان اینگونه تبلیغات اتلاف هزینه است اما حقیقت این است که صرف کردن هزینه برای طراحی سایت تبلیغاتی همانند سرمایه گذاری در بورس است.

انتخاب طراحی سایت بهتر به معنای سود بیشتر برای شما خواهد بود. بسیار خوب می شود اگر این کار را به متخصصین این فن بسپارید. در سایت های تبلیغاتی که برای سایت های فروشگاهی استفاده می شود، طراحی سایت لوازم دکوری می تواند یکی از گزینه های عالی برای شما باشد.

ویژگی های طراحی سایت تبلیغاتی خوب

توجه به تاثیر رنگ در سایت تبلیغاتی

طبق تحقیقات، کیفیت رنگ بندی که در طراحی سایت تبلیغاتی استفاده می شود، صد درصد در نظر کاربران هنگام مراجعه برای دریافت خدمات یا مطالعه، موثر خواهد بود. بنابر این در طراحی سایت تبلیغاتی، طراح بایستی بر تاثیر روانشناسی رنگ ها واقف باشد و در تشخیص رنگ های فورکلر یک منطقه آگاه باشد. این موضوع را باید در طراحی سایت کیف و کفش بسیار مورد توجه و دقت قرار داد.

محدود سازی تکرار در طراحی سایت تبلیغاتی

یک طراح سایت خوب علاوه بر استفاده از فضای مناسب، به این نکته نیز توجه می کند؛ که هر تکراری از تبلیغات یک خدمت یا کالا، در حد مناسب استفاده شود. از این رو برای موارد بیشتر فیلتر در نظر می گیرد و کاربر با پیغام عدم موفقیت در بار گذاری محصول تکراری روبه رو می شود.

فضا سازی برای روش های القایی در سایت

طراح سایت خوب برای استفاده از روش های القایی تبلیغ، فضای کافی در نظر می گیرد، برای مثال جای مناسبی برای کلیپ های تصویری راهنمای استفاده از محصول در نظر میگیرد.

برخورداری از طرح های زیبا و چشم گیر در UI

یک طراحی سایت حرفه ای جهت هر کسب و کار و کاربری می بایست از ui و ux مناسبی بهره مند شوند . وب سایت های تبلیغاتی نیز بیشتر از بقیه می بایست در ترکیب رنگ و هنر و زیبایی، خود نمایی کند. معمولا در ابتدای کار، چند طرح زیبا با استفاده از جدید ترین نرم افزار های گرافیکی و طراحی، مانند فتوشاپ، ایلیستریتور، adobe xd و نرم افزارهای قالب بندی تصویر، توسط طراح آماده میشود. این ابزار های گرافیکی توان شما را در طراحی گرافیکی سایت و در نتیجه جذب مشتریان بیشتر، کمک خواهد کرد. UI یکی از مهم ترین مواردی می باشد که در طراحی سایت هتل و طراحی سایت رستوران باید به آن دقت شود.

استفاده از بردارهای فرضی در دید

استفاده از بردارهای عمدی در کنترل نگاه افراد یکی از بهترین ابزارهای است که یک طراح می تواند در طراحی سایت تبلیغات وارد کند؛ به طوری که طرز نگاه بیننده را نیز تغییر دهد. مثلا با قرار دادن تصاویر بلند در صفحه، نمودار فرضی به سمت بالای تصویر به وجود می آورد.

استفاده از نمودارهای برداری

استفاده از نمودارهای برداری یکی دیگر از روش‌های تبلیغات است که بیشتر برای صنایع عام که همگان قدرت سرمایه گذاری در آن را دارند؛ استفاده می شود. برای مثال یک کارخانه تولید خودرو در تبلیغات خود روند صعودی یا نزولی سود دهی خود را نشان می دهد.

نمونه کار طراحی سایت خودرو سازی

نمونه کار طراحی سایت خودرو سازی

استفاده از سبک کانونی در طراحی وب سایت تبلیغاتی

استفاده از طراحی کانونی در تبلیغات یکی دیگر از روش های محبوب سازی یک برند است. برای مثال مدیران خودرو می خواهد در این فصل نسبت به سایر خودروها سراتو بیشتری را به فروش برساند؛ لذا از طراحی تبلیغاتی استفاده می کند که این کالا را در کانونی قرار بدهد.

استفاده از سمبولیسم در تبلیغات

استفاده از سمبولیسم یکی دیگر از نکاتی است که بایستی در طراحی سایت شخصی در نظر گرفته شود. مثلا شما بایستی علاوه بر داشتن طرح و لگوی اصلی برای هر محصول یک سمبول داشته باشید. برای مثال مدیران خودرو سراتو را مانند آهو و چری را مثل یک یوز به نمایش می گذارد.

چراسایت های تبلیغاتی باید طراحی شوند؟

باتوجه به وجود سایت های آماده و رایگان بسیاری از کاربران دیگر به طراحی سایت تبلیغاتی توسط طراحان اهمیت نمی دهند. آنچه برای این افراد بیشتر از پیش اهمیت دارد پرداخت هزینه کمتر است؛ اما حقیقت این است که استفاده از چنین سایت های اشتباه محض است.

مردم بیشتر اهمیت می دهند یک چیز زیبا و ساده را ببینند ولی سادگی حدودی دارد که نباید مانع زیبای شود.

چند دلیل عمده وجود دارد که چرا باید سایت های تبلیغاتی طراحی شوند. می خواهم در این جا چند تا از این دلایل را برای شما بیان کنم.

بهترین تبلیغات موثر شما

اولین تصویر سازی

طراحی سایت تبلیغاتی در حد ممتاز، اولین گام شما در سوی تصویر سازی از برند شماست. تصویر سازی مناسب بر نحوه ی تفکر مشتریان در مورد برند شما بیشترین تاثیر را خواهد گذاشت. هر چقدر طراحی سایت شمات از لحاظ گرافیکی قوی تر باشد و شما از آرم، ولگو یا ترکیب رنگی بهتری استفاده کنید خوشتر خواهید درخشید.

بهینه سازی محتوا در سایت تبلیغاتی

استفاده از پروتکل http فضای سایت شما را محدود می کند، طراحی سایت تبلیغاتی به صورت حرفه ای با مدیریت وبهینه سازی محتوا سبب افزایش فضای شما خواهد بود. یک طراح حرفه ای پروتکل های برای شما تعریف خواهد کرد؛ که شما مجبور شوید اصول سئو را رعایت کنید.

تنظیم خدمات در سایت تبلیغاتی

یک وب سایت تبلیغاتی با طراحی کاربردی تمام خدمات شما را مدیریت خواهد کرد. طراحی سایت تبلیغاتی به عنوان جایگاه دوم شما عمل کرده؛ سبب سود شما خواهد شد. مشتریان شما به آسانی و از طریق موبایل یا ویندوز به راحتی خرید خواهند کرد.

کمک در رقابت در سایت تبلیغاتی

یک سایت که به خوبی طراحی شده است؛ شما را در برابر رقیبانی که از گذشته از تبلیغات مجازی استفاده می کردند قوت خواهد بخشید. همچنین شما از طریق این سایت می توانید سایر لینک های ارتباطی خود را به اشتراک بگذارید وخریداران شما به آسانی واز هرجا از شما خرید کنند.

اهمیت طراحی گرافیکی وب سایت تبلیغاتی

تبلیغات در همه ی جهان چه از طریق رادیو، تلویزیون و اینترنت به نمایش گذاشته می شود. آنچه در این تبلیغات اهمیت دارد، جلوه های ویژه بصری است. انسان موجودی بصری است و جلوه رنگ ها و طرح ها بر وی موثر خواهد بود. هر چقد ابزار گرافیکی قوی تری در اختیار شما باشد و شما نمونه های گرافیکی بیشتری به مشتریان خود ارائه دهید فروشی موفق تر خواهید داشت. طراحی سایت تبلیغاتی بدون طراحی گرافیکی هیچ است.

طراحی گرافیکی شما را در برابر رقیبان تان زیباتر جلوه خواهد داد. پس خیلی عالی می شود اگر یک سایت با طراحی قالب عالی و طراحی گرافیکی فوق العاده داشته باشید. به یاد داشته باشید شما علاوه بر فروشنده یک هنر مند نیز هستید. تبلیغات یک هنر آمیخته با رنگ ولعاب است که گرافیک این دو را به هم مرتبط می کند.

بهترین تبلیغات موثر در وب سایت ها و درآمد از طراحی سایت تبلیغاتی
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

دیدگاه شما

ثبت