خانهخدماتطراحی وب‌سایتطراحی سایت ریسپانسیو

طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی وب سایت به صورت واکنشگرا و ریپانسیو برای تمامی دستگاه ها.

با طراحی سایت ریسپانسیو، شانس بیشتری برای کسب جایگاه در نتایج گوگل خواهید داشت. یادتان باشد بابت طراحی وب سایت ریسپانسیو هزینه‌ای پرداخت نکنید.

برای طراحی سایت تماس بگیرید
طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی سایت ریسپانسیو چیست؟

طراحی ریسپانسیو یعنی وب سایت شما طوری طراحی شود که در هر صفحه نمایشی با هر سایزی بهترین نمایش و بهترین تجربه کاربری را داشته باشد، درست مانند یک اپلیکیشن تلفن همراه یادتان باشد تمام وب سایت های طراحی شده در پایدار سامانه، طراحی ریسپانسیو می باشد

چرا باید از طراحی سایت ریسپانسیو استفاده کنم؟

این که مشتریان هنگام بازدید از سایت خود از طریق دسکتاپ بازدید می کنند یا در دفتر خود، تجربه کاربر همیشه بهینه سازی شده است. یک وب سایت پاسخگو به صورت پویا طرح خود را برای تلفن همراه، قرص و دسکتاپ مجددا اندازه می گیرد تا اطمینان حاصل شود که وب سایت آسان برای استفاده در هر دستگاه است.

سرعت رشد استفاده از تلفن همراه

استفاده از تلفن همراه در حال رشد با سرعت بسیار زیاد است که فرصت بسیار زیادی را ارائه می دهد. یک وبسایت که برای دستگاه های تلفن همراه پاسخگو نیست، احتمالا فرصت زیادی را برای کسب و کار از دست می دهد. طرح های پاسخگو حرفه ای ما نتایج قابل توجهی را برای دسکتاپ، قرص و کاربران تلفن همراه ارائه می کنند. طراحی وب پاسخگو تضمین می کند که هر تجربه کاربر عالی است.

کارایی دو منظوره در زمان و هزینه

طراحی وب سایت پاسخگو می تواند کارایی بسیار بیشتری را در زمان و هزینه توسعه ایجاد کند. رویکرد توسعه وب پاسخگو شما را قادر می سازد تا کسب و کار آنلاین خود را برای تمام دستگاه های با یک طراحی بهینه سازی کنید. بدون این رویکرد، شما مجبور هستید وقت و منابع خود را صرف ساخت یک سایت تلفن همراه جداگانه کنید.

مشتریانی که به راحتی از دست می دهید چرا؟

شرکت های بزرگ تکنولوژی در سالهای اخیر در ساختار و روش عملکردشان تغییرات بسزایی را انجام دادند. شرکت گوگل نیز در این راستا ابزارهایی را جهت ارائه گزارش های کامل و جامع از عملکرد وب سایت ها در مواجه با استفاده از تلفن همراه تولید و یا معرفی کرده و به صاحبان وب سایت ها برای آنالیز وب سایت خود در موبایل و تلفن های هوشمند اطلاعات مفیدی را ارائه می دهد. لذا اگر مدیر کسب و کاری هستید و طراحی سایت شما ریسپانسیو نبوده و دچار مشکل در نمایش وب سایت یا فروشگاه اینترنتی می باشید این را بدانید که فرصت های زیادی را از دست داده اید که می توانست منجر به فروش و یا کسب درآمد شود پس این را یقین بدارید که در پیشرفت و رشد وب سایت خود انتظار کاهش حدود 60درصدی را داشته باشید، مگر اینکه به فکر طراحی سایت ریسپانسیو یا طراحی فروشگاه اینترنتی واکنشگرا باشید.

برای ما پیام ارسال کنید

بیایید درباره وب سایت شما صحبت کنیم

نام و نام خانوادگی
تفن
ایمیل
نام برند
اطلاعات بیشتر در رابطه با نیازتان را برای ما بنویسید