در آمد طراحی سایت

در آمد طراحی سایت

اگر به دنبال طراحی سایت و همچنین این پرش برای شما ایجاد شده که دآمد طراحی سایت چقدر است این مقاله می تواند به شما کمک بسیاری کند.

مقدمه

امروزه با پیشرفت در تکنولوژی و همه گیر شدن آن و فراگیر شدن اینترنت در میان همه افراد از مردم عادی گرفته تا شرکت‌ها و موسسات کوچک و بزرگ همگی به نوعی با شبکه گسترده جهانی در ارتباط هستند و همه‌ی افراد برای رفع نیاز های خود به نوعی از اینترنت به عنوان اولین راه‌حل استفاده می کنند به طوری که حتی برای جزئی ترین نیازهای خود به دنبال راه حلی در اینترنت به جستجو می پردازند. امروزه شرکت هایی مانند گوگل، یاهو و مایکروسافت با داشتن موتورهای جستجوی قوی خود جستجو در فضای مجازی را بسیار راحت کرده‌اند. اما بسیاری از افراد برای بسیاری از کارها از جمله به اشتراک گذاشتن مقاله، رشد کسب و کار، تبلیغات و… به دنبال ایجاد یک سایت یا به اصطلاح طراحی سایت هستند تا بتوانند از طریق این راه به اهداف خود برسند. ما در این مقاله قصد داریم درباره این که درآمد توسعه دهندگان و طراحان وب سایت در ایران و جهان به چه صورتی است به بحث بپردازیم.

طراحی سایت چیست؟

طراحی‌سایت در ظاهر شاید نیاز به تعریف و توصیف نداشته باشد اما این روز ها انقدر تنوع طراحی وب سایت حرفه ای فاکتور های ریز و درشت دارد که ممکن است در انتخاب یک شرکت طراحی وب سایت دچار سردرگمی شوید.

کلمه طراحی سایت اشاره دارد به طراحی صفحات وبی که در اینترنت به نمایش گذاشته می شوند. برای مطالعه بیشتر در مورد طراحی سایت و انواع طراحی وب سایت و انتظاراتی که باید از یک طراح سایت داشت، مقاله زیر را مطالعه کنید:

برای خواندن مقاله طراحی سایت چیست کلیک کنید

web designing

درآمد طراحان و توسعه دهندگان سایت در ایران

طراحی سایت و کسب درآمد طراحی سایت در ایران به این صورت است که می توان هم به صورت مستقل و هم به عوان یک کارمند در موسسات، سازمان ها، بخش‌های خصوصی و دولتی به فعالیت پرداخت و تا سمت های مدیریت تیم طراحی و مدیر محتوای سایت پیشرفت کرد. و با کسب تجربه می توان کسب و کار مستقل برای خود راه اندازی کرد. اما درآمد طراحی سایت بسته به میزان تجربه، میزان مهارت و توانایی برنامه نویس، ارتباط عمومی و… می تواند درآمدهای متفاوتی داشته باشد. اما در کل درآمد طراحی سایت در ایران می تواند از چند صد هزار تومان تا ده میلیون تومان در ماه بسته به میزان توانایی‌ها و تجربیات طراح سایت و مهارت در برنامه نویسی می تواند متغیر باشد.

دستمزد طراح وب

به عنوان مثال درآمد طراح سایت و برنامه نویس پایتون که در تهران کار می کند چیزی حدود 7 میلیون تومان در ماه است. اما بازار کار برنامه نویسی پایتون با این که از این زبان حتی در طراحی اپلیکیشن ها استفاده می شود؛در ایران طرفدار آنچنانی ندارد. اما زبان های برنامه نویسی مانند asp.net و php و java در ایران دارای محبوبیبت فراوانی هستند بالطبع درآمد خوبی هم دارند.کدنویسی با زبان java در ایران به صورت خیلی محدودی وجود دارد اما در دنیا یکی از شاخه های پر درآمد برنامه نویسی به حساب می آید.

درآمد طراحی سایت در جهان

1) درآمد طراحان سایت در آمریکا

کشور ایالات متحده دارای بیشترین درآمد برای طراحی سایت و درآمد طراحان وب در دنیا می باشد.به طور مثال درآمد طراحان سایت تمام وقت در سال 2011 یه طور متوسط 52000$ در سال بوده است که طبق آمار ۲۵درصد از افراد از این آمار 45000$ و ۷۵درصد از این آمار 65000$ در سال به طور میانگین درآمد داشته اند. درآمد طراحان سایت تازه کار با سه سال تجربه که تحصیلات آکادمیک در این حوزه نداشته اند به طور متوسط 42000$ در سال می باشد. درآمد طراحان سایت تازه کاری که کار نظارت و آموزش به سایر کارکنان را انجام می دهند به طور میانگین 72000$ در سال است.

2) درآمد توسعه دهندگان وب

توسعه دهندگان وب به دو دسته  frontend Developr و backend developer تقسیم می شوند. که frontend developer ها در حقیقت وظیفه کار طراحی سایت و نحوه ی نمایش خروجی ها در سایت را به عهده دارند و backend developer ها کار برنامه نویسی سایت را به عهده دارند. به طور متوسط front_end developer ها 60000$ در سال درآمد دارند که از این میزان ۲۵درصد50000$ در سال و ۷۵درصد 75000$ در سال درآمد دارند. back_end developer ها به طور میانگین 70000$ در سال درآمد دارند.

کسب درآمد طراحی سایت

درآمد طراح سایت فریلنسر(کار به صورت آزاد کاری)

طراحان وب و توسعه دهندگانی که به صورت آزاد کاری فعالیت می کنند به مراتب بیش از کسانی که به صورت کارمند کار می کنند درآمد دارند. طراحان و توسعه دهندگان وب که به صورت آزادکاری فعالیت می کنند؛به طور میانگین ساعتی 50$ درآمد در مقابل 26$ در ساعت کارمندان درآمد دارند.

آیا دوست دارید طراح سایت شوید؟

اگر قصد دارید طراح سایت شوید مقاله آیا می خواهید طراح وب سایت شوید؟ را مطالعه کنید.

web designing

بازار کار طراحی سایت چطوره

برای بررسی و ارائه آمار دقیق از بازار کار طراحی سایت می بایست به طور مفصل صحبت کنیم ولی در این مقاله میخواهیم اشاره ای به بازار کار طراحان وب نماییم. اگر به صورت دقیق میخواهید از وضعیت بازار کار شغل طراحی سایت و چالش های آن آشنا شوید پیشنهاد میکنیم مقاله وضعیت بازار کار طراحی سایت و برنامه نویسی وب را مطالعه کنید.

با توجه به اینکه شرکت پایدار سامانه یکی از فعالیت های و خدمات کلیدی آن طراحی وب سایت و در پی آن استخدام برنامه نویسان وب و طراحان سایت می باشد در حد خود از وضعیت بازارکار این رشته و حوزه باخبریم.

اگر بخواهیم نظر خودمان را بگوییم در یک کلام طراحی وب و برنامه نویسی یکی از بزرگترین بازار کار در مشاغل حال و مهمتر از آن آینده می باشد چرا که همانطور که همه عموم جامعه نیاز اینترنتی شدن همه کسب و کارها را در جای جای زندگی لمس میکنند هر روز بازار های جدیدی در حال گسترش است و تقریبا اکثر کسب و کارهای سنتی به سمت فروش کالا و خدمات آنلاین روی آوردند که لازمه و مقدمه ورود به فضای آنلاین داشتن وب سایت می باشد لذا گستردگی بازار کار طراحی سایت به وضوح به چشم میخورد و هیچ شکی برای هیچکس در اینباره وجود ندارد و این امر بسیار منطقی به نظر می رسد.

رشته طراحی سایت

دوره ها ممکن است سیستم عامل، طراحی پایگاه داده، معماری وب، انیمیشن، طراحی تعاملی، تجارت آنلاین، سئو و طراحی اپلیکیشن را پوشش دهند. دوره های طراحی وب سایت ممکن است موضوعاتی مانند رنگ، تایپوگرافی و ارتباطات بصری را مورد بحث قرار دهند، در حالی که دوره های توسعه اغلب بر روی نوشتن کدها و ایجاد برنامه ها و برنامه های کاربردی کاربر پسند تمرکز دارند.

طراحی وب یک زمینه در حال تحول است. اگرچه چند عنوان شغلی مختلف وجود دارد، عملکردهای شغلی ممکن است همپوشانی داشته باشند. علاقه مندان به رشته طراحی وب باید طیف وسیعی از توانایی ها شامل دانش نرم افزارهای گرافیکی، برنامه نویسی، برنامه های کاربردی کامپیوتر و مهارت های فنی آنلاین را داشته باشند.

درآمد طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس یکی از بیشترین درخواست هارا در کل دنیا دارد و حدودا 1 سوم از وب‌سایت ها در گوگل با ورد پرس طراحی شده است. درآمد طراحی سایت با ورد پرس بسیار متغیر است و ممکن است از 5 ملیون تومان آغاز شود و به مبلغ های بیشتری نیز برسد.

آموزش طراحی سایت

طراحی وب برای زنده کردن یک وب سایت و ایجاد تجربه ای که برای کاربران نهایی می باشد در مرحله ی اول آموزش html و css بسیار ضروری است اما این تمام مسیر نمی‌باشد و نیاز است تا شما مدت آموز ببینید و مدت‌ها کارآموزی داشته باشید می توانید دوره های آموزشی خودرا از طریق ویدیوهای گوگل آموزش ببینید و یا می توانید ثبت نام در کلاس‌‌های آموزشی نمایید.

طراحی وب سایت

دنیای طراحی سایت بسیار گستره تر از آن چیزی است که شما به آن فکر میکنید و همچنین بسیار شیرین است که شما به خلق یک تکنولوژی جدید دست پیدا میکنید اگر به دنیال آموزشی طراحی سایت هستید و یا به دنبال یک شرکت طراحی سایت موفق می توانید با مشاوران پایدار سامانه تماس حاصل نمایید.

پروژه طراحی سایت

برای شروع کار، بسیار مهم است که شما برخی از پروژه های طراحی سایت را به صورت رایگان انجام بدهید تا رزومه ی کاری خود را پر کنید و بعد مدتی شما می توانید از طریق طراحی سایت کسب درآمد کنید امانگران نباشید این همان سرمایه اولیه شما است که در حال خرج کردن هستید و به وزدی باز خواهد گشت.

طراحی سایت رایگان

طراحی سایت رایگان یکی از وعده هایی است که ممکن است هر شرکت طراحی وب سایت برای جلب نظر مشتری بیان نمایید ممکن هم است که این موضوع درست باشد و طراحان سایت مبتدی برای ایجاد تجربه وب سایت هارا به صورت رایگان ایجاد نمایند اما صد درصد وب سایت مناسبی نخواهید داشت.

درامد طراحی لوگو

لوگو یکی از بخش های دیجیتال مارکتینگ اس و لزوم هر وب سایت طراحی لوگوی مناسب می‌باشد اگر شخصی که در حال طراحی لوگو شما باشد فرد معروف و خبره ای باشد هزینه طراحی لوگوی شما بیشتر خواهد شد اگر یک فرد مبتندی باشد هزینه ی طراحی لوگو به مراتب کمتر خواهد شد.

طراحی سایت فروشگاه

وب سایت های زیادی وحود دارد، طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی از مرسوم ترین آنها می باشد برای طراحی وب سیات فروشگاهی شما به عنوان یک طراح سایت بسیار بیشتر باید خبر و حرفه ای باشید.

معایب شغل طراحی سایت

ابتدا عبارت قرار گرفته در تیتر را به این صورت اصلاح میکنیم: چالش های شغل طراحی سایت، علت اینکار این است که برای رسیدن به موففیت باید تلاش کرد و در هر کسب و کار و شغلی که وارد شوید چالش هایی وجود دارد که از نظر افراد موفق یک فرصت دیده میشود و از دید افراد تنبل و کمکار عیب محسوب می شود.

برای مثال اگر میخواهید شغل طراحی سایت را انتخاب کنید باید بدانید که این حوزه به شدت در حال بروز شدن می باشد و هر روز یک تکنولوژی جدید ظهور میکند و وظیفه شما مطالعه دائم و پیوسته بوده چراکه در غیر اینصورت از رقبا عقب می افتید و مجبورید با تکنولوژی قدیمی به سختی کارتان را ادامه دهید و قطعا تا یک جایی دیگر این امکان وجود ندارد و مجبورید تکنولوژی روز را جایگزین نمایید. حالا همانطور که پیشتر اشاره کردیم این موضوع را میتوانیم با این دید نگاه کنیم که یک فرصتی است که همیشه مجبور به بروزرسانی اطلاعات در زمینه فضای وب هستید و علم شما بروز خواهد ماند و از جنبه دیگر هم برخی میتوانند با این تفکر نگاه کنند که مشقت و سختی و مطالعه پیوسته دچار خستگی و انرژی آنها را تلف میکند. فکر میکنم منظور ما را به درستی متوجه شدید.

چالش دیگری که میتوان به آن اشاره کرد وجود رقبای بسیار در کنار سیستم های مدیریت محتوا یا همان cms ها هستند.

قطعا همه طراحان سایت با این موضوع به تعداد دفعات زیادی برخورد کردند و میکنند. وجود cms های مختلف مانند وردپرس، جوملا، مجنتو، لاراول و… باعث شده تا افراد زیادی ادعای برنامه نویسی و طراحی سایت کنند و چون مشتری و متقاظی طراحی سایت اطلاعات کافی در این زمینه یعنی تفاوت طراحی سایت و کدنویسی اختصاصی با راه اندازی وب سایت با وردپرس و این cms ها را ندارند توجیه هزینه تمام شده سایت و قیمت طراحی سایت اختصاصی کمی دشوار می شود. البته ناگفته نماند بازار برای همه سطح قیمت و همه سطح کیفیت فراهم بوده و هر کدام متقاضی خاص خودش را دارد و همه با این ضرب المثل آشنا هستند که به قول قدیمی ها هر چقدر پول بدی آش میخوری.

شرکت طراحی سایت پایدار سامانه آماده ارائه خدمات طراحی سایت اعم از طراحی سایت شرکتی، فروشگاهی و سایت های مربوط به انواع مشاغل و کسب و کار، سئو، طراحی اپلیکیشن، طراحی نرم افزار سفارشی و دارای نمونه کارهای متعدد از طراحی سایت برای استارتاپ ها و … می باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

نظرات کاربران

Rastin

مطالب بسیار مفید بود ، ممنونم

۱۴۰۰/۲/۲۶

canadian

اگر واقعا هنگام انتخاب رشته دانشگاهی، به آینده شغلی و شخصیت فرد توجه و بررسی بشه میشه شغل آینده رو پیش بینی کرد. آیتم و شاخصی که برای انتخاب رشته باید در نظر گرفت از لحاظ درآمد و بازارکار باید شغل انتخاب بشه. درآمد و حقوق یک طراح سایت میتونه ایجاد انگیزه کنه که برای طراح سایت شدن تلاش کرد و سخت کار کرد. ممنون از مطلب مفیدتون

۱۳۹۹/۷/۱۰

Javan

آیا واقعا حقوق یک طراح سایت در این رده و محدوده میتونه باشه؟ آیا شما برای استخدام طراح سایت حاضرید این پایه حقوق رو در نظر بگیرید؟ اگر درآمد طراح سایت این هست لطفا استخدام کنید من رو. شوخی کردم درسته

۱۳۹۹/۷/۱۰

سارا

عالی

۱۳۹۹/۱/۳۱

sana

با نظر شما موافقم ولی نا با این شدتی که شما میگید و همینطور توهینی که به هر انسانی مجاز نیست. فکر میکنم احیانا شما باید کارفرما باشید یا اینکه برنامه نویسی هستید که به اندازه تخصصتون بهتون حقوق نمیدن و یا اینکه جزو همون ۸۰ درصد هستید که بهتون حقوق خوبی هم نمیدن که انقدر ناراحت وضع موجودید.

۱۳۹۸/۱۰/۲۰

مولوی

سلام و درود، به نظر بنده متاسفانه در کشور خودمون رو عرض میکنم که ۸۰ درصد کسانی که ادعا میکنند برنامه نویسند یا طراح سایت هستند واقعا در حد تئوری و حرف هستند و اکثرا یا با وردپرس فقط قالبی رو نصب میکنند که اون قالب هم توسط شرکت های خارجی طراحی شده و ترجمه فارسی میکنند. اگر غیر از این هست حاضرم بحث کنم. حالا با این وجود واقعا درآمد یک طراح سایت یا برنامه نویسی که حتی نمیگم حرفه ای میتونه بین ۵ تا ۸ میلیون تومان در ماه باشه که واقعا هم هست. مابقی حتی پایه حقوق هم براشون زیاده و لیاقت اسم برنامه نویس رو حتی ندارند.

۱۳۹۸/۱۰/۲۰

امیر

من طراح سایت هستم ui کار میکنم شما استخدام دارید؟ اگر نیرو خواستید لطفا ایمیل بزنید من حاضرم ۱ ماه بعنوان کارآموز بدون حقوق کار کنم.

۱۳۹۸/۱۰/۹

امیر

به این آیدی در تلگرام یک پیام ارسال کنید لطفا @davewottle

۱۳۹۸/۱۰/۹

پایدار سامانه

سلام و درود خیلی از سایتها هستند که میتونید قالبی که طراحی کردید رو برای فروش بگذارید مثل وب سایت RTL و یا سایت های مشابه که با یک سرچ ساده در گوگل میتونید باهاشون ارتباط بگیرید. البته یک سری قوانین و شرایط دارند که باید رعایت کرده باشید. پایدار باشید…

۱۳۹۸/۱۰/۳

نوید

با سلام. من یک سایت رو طراحی کردم مشابه دیجی کالا با امکانات بیشتر. می خواستم بدونم باید در کجا سایت خودم رو بفروشم؟

۱۳۹۸/۹/۲۰

دیدگاه شما

ثبت