شرکت طراحی سایتوبلاگافزایش فروشبهترین شرکت طراحی سایت در تهران
بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

شرکت های طراحی سایت نو پا در تهران و ایران بسیار زیاد می باشند اما تشخیص بهترین شرکت طراحی سایت بسیار سخت است، در این مقاله سعی کردیم موضوعات مربوط به انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت را برای شما مطرح نماییم.

طراحی سایت

شما برای کسب درآمد می توانید راه های مختلفی را دنبال کنید و یا اگر کسب و کاری دارید برای افزایش فروشتان راه های گوناگونی خواهد داشت. یکی از راهکارهای افزایش فروش، طراحی سایت می باشد.

اگر تا حالا در کسب و کار خود وب سایت نداشتید دیگر تامل نکنید و به یک شرکت طراحی سایت زنگ بزنید و از آنها مشاوره بگیرید.

امروز دیگر زمان آن نیست که با شخصی که کالای خود را به آن میفروشید مراودات رو در رو داشته باشید. با داشتن یک وب سایت فروشگاهی می توانید هم مشتریان بسیار زیادی را از آن خود کنید و هم مشتریان قدیمی خود را با ارائه محصولاتتان در وب سایت به آنها معرفی نمایید.

اگر دنبال درآمد بهتری هستید می توانید خیلی زود با طراحی یک وب سایت در زمینه مهارت و تخصصی که دارید خودتان و کسب و کارتان را معرفی نموده و از طریق بازاریابی اینترنتی کسب درآمد کنید و یا اگر مهارت در فروش دارید میتوانید اینکار را با طراحی یک سایت فروشگاهی انجام دهید و حتی اگر تنها یک نویسنده هستید یا قلم خوبی دارید نیز میتوانید با طراحی سایت وبلاگ نویسی و مقاله نویسی کار خود را شروع کنید. برای شروع اینکار ابتدا باید یک شرکت مورد اعتماد، منصف و کار بلد انتخاب کنید.

حالا سوال اینجاست که برای انتخاب شرکتی که ارزان طراحی میکند، حرفه ای سایت میسازد و کیفیت شعار کارش می باشد، چکار کنیم؟

اگر به دنبال شاخص هایی برای ارزیابی کیفیت یک شرکت طراحی سایت هستید این مقاله به شما کمک زیادی خواهد کرد.

شرکت طراحی سایت شرکتی است که مسئولیت طراحی ظاهر سایت یا Frontend و همچنین برنامه نویسی سایت یا Backend سایت را بر عهده دارد. اگر قصد طراحی سایت برای کسب و کار، استارتاپ و یا سایت شخصی خود دارید با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید تعداد زیادی شرکت را شناسایی کنید و تازه کار شما از این نقطه برای انتخاب تعداد زیادی شرکت شروع خواهد شد.

طراحی سایت

برای مشاغل گوناگون سبک کار و یا ماهیت سایت متفاوت خواهد بود، اگر کارگاه آموزشی دارید باید امکانات سایت آموزشگاهی را دقیق بررسی کنید، اگر خبرنامه یا خبرنگار هستید باید امکانات یک سایت خبری را رصد کنید و اگر نویسنده مقاله، پزشک، آژانس مسافرتی، ماما یا متخصص زنان و زایمان، شرکت بازرگانی و… هستید متناسب با نیازمندی ها باید بررسی نمایید.

اگر یک سازمان یا مدیر یک شرکت بزرگ هستید میتوانید برای مدیریت ارتباط با مشتریانتان به سراغ طراحی پورتال سازمانی و یا سامانه های تحت وب برای سازمانتان بروید. پرتال های سازمانی علاوه بر توانایی نمایش اطلاعات سازمان یا شرکت ، اضافه بر امکانات وب سایت ها به پایگاه داده های مختلفی متصل اند و دائم در حال تبادل اطلاعات با آن ها بوده و در آخر اطلاعات مورد نظر و نیاز کاربران را بصورت مرتب و دسته بندی شده ارائه می دهند.

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

برای طراحی سایت خود باید مطمئن ترین راه را انتخاب کنید و از تیم مربوطه درباره زبان برنامه نویسی و نحوه طراحی و پیاده سازی سایت بپرسید و اینکه تکنولوژی که در طراحی سایت استفاده می کنند چیست، برای روشن تر شدن مطلب، ما در زیر تکنولوژی ها یا زبان برنامه نویسی که یک شرکت برنامه نویسی ممکن است از آنها استفاده کنند را نام بردیم:

  • طراحی سایت با جوملا (joomla)
  • طراحی وب سایت با وردپرس (WordPress)
  • نیوک (PhpNuke)
  • مامبو (Mambo)
  • ساخت سایت با دروپال (Drupal)
  • پیاده سازی سایت با smf
  • کدنویسی سایت دستنویس از جمله
  • طراحی سایت با asp.net
  • برنامه نویسی سایت با php
  • جاوا (java)
  • jsp

اگر دنبال بهترین شرکت طراحی سایت می گردید باید هم کیفیت را مد نظر قرار دهید و هم تعرفه یا همان قیمت طراحی سایت را توجه داشته باشید. آیتم های دیگری که باید توجه کنید را در مقاله بعدی برای شما توضیح خواهیم داد که یکی از آنها بعنوان مثال برای یک شرکت، امکانات طراحی سایت شرکتی می باشد.

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

شرکت های طرحی سایت را می توان بر اساس معیار های مختلفی با هم مقایسه کرد، که این موارد در کنار همدیگر می تواند یک شرکت طراحی سایت ایده آل را فراهم کند این موارد شامل گزینه های زیر می باشد:

  • میزان تخصص
  • زبان برنامه نویسی مورد استفاده
  • ارتباط با مشتریان و پشتیبانی
  • هزینه طراحی سایت اختصاصی و طراحی سایت حرفه ای
  • و مدیریت که اساسی ترین مورد میب اشد.

خدمات طراحی سایت

در دنیای دیجیتال شعبه ی دیگری برای خود ایجاد نمایید تا با مشتریان بالقوه و مشتریان بالفعل خود ارتباط بهتر و موثر تری برقرار نمایید امروزه 59 درصدر از کاربران در اینترنت برای خود سرچ می کنند و در منبع وب به دنبال تجارت خود می باشند.

انجام طراحی سایت

به عنوان شخصی که صاحب تجارت می باشد بسیار مهم است تا با امکانات یک سایت بسیار خوب آشنایی داشته باشید تا وب سایتی دریافت نمایید که از هر لحاظ نیاز شما را برای رقابت در دنیای دیجیتال برقرار کند. این موضوع بسیار مهم است که مشتریان شما اطمینان حاصل نمایند بعد از سرچ در موتور های جستجو با وب سایتی روبرو می شوند از لحاظ دسترسی و بسیاری از معیار های دیگر مورد تایید باشد در غیر اینصورت با خطر از دست دادن بسیاری از مشتریان روبرو خواهید شد که این ار سبب منصرف کردن افراد با تعامل برند شما را به ارمغان خواهد آورد.

شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن

هنوز در مورد ایجاد وب سایت خود یا بهینه سازی طراحی وب سایت موجود خود درگیر هستید؟ نمی دانید برای تجارت خود نیاز به طراحی وب سایت دارید و یا برای ارتباط بهتر با مشتریان خود نیاز به اپلیکشن همراه خواهید داشت؟  فرقی نمی کند که صاحب یک استارتاپ یا یک شرکت بزرگ و یا یک هولدینگ بسیار قدرتمند باشید، برای تبلیغ برند خود و ایجاد ردپای دیجیتالی قوی در این بازار رقابتی به طراحی وب سایت و همچنین طراحی اپلیکشن نیاز دارید این امری است که نمی توان از آن سر باز زد.

بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران

اگر به دنبال بهترین شرکت های طراحی وب سایت هستید و قصد انتخاب بهترین ها از بین مجموعه شرکت ها هستید می بایست شرکتی را پیدا کنید که حرفه ای باشد و حرفه ای کسب و کارش را مدیریت و توسعه دهد یعنی در این بازار رقابت و سرعت پیشرفت و رشد تکنولوژی، بتواند با دیگران رقابت کند و افزایش تعداد مشتری را کنترل کند و همینطور هر روز نسبت به روز قبل حجم فروش را افزایش دهد، و همینطور عواملی وجود دارد که منجر به موفقیت یک شرکت طراحی وب سایت می شود که در زیر به برخی از آنها اشاره کردیم.

تجربه در کنار سلیقه و همگام بودن با تکنولوژی

هنگام فکر کردن در مورد طراحی وب سایت، باید طرحی متناسب با ماهیت مشتریان هدف انتخاب کرد، به عنوان مثال هنگامی که می خواهید محصولات دخترانه را تبلیغ کنید، طبیعتاً بازدید کنندگان سایت شما زن خواهند بود بنابراین می توان رنگ های نازک و تصاویر متناسب با آنها را انتخاب کرد تا توجه بیشتری را به خود جلب کند این موضوع هم سلیقه، هم استانداردها و مهمتر از همه تجربه راه اندازی چندین سایت در آن کسب و کار را میخواهد.

یک شرکت منحصر به فرد و متمایز

بهترین شرکت طراحی وب سایت همیشه در تلاش است تا وب سایت های متمایزی را ارائه دهد تا متفاوت از سایت های دیگر باشد و در ذهن ها مشهود باشد. منظور از این حرف این نیست که وب سایت های خلاقانه طراحی کرده باشد بلکه می بایست بر مبنای نوع کسب و کار و نیازمندی های مشتری، بهترین را خلق نماید و قطعاً بهترین ها همیشه متفاوت از بقیه خواهند بود.

نمونه کارهای شرکت طراحی سایت

حتما نمونه کارهایی که شرکت مورد نظر طراحی سایت انجام داده را مشاهده نمایید و به موارد زیر در سایت های نمونه دقت کنید:

طراحی سایت با کاربری آسان

رفتار بازدید کننده در بخشهای مختلف سایت بسیار مهم می باشد و توجه ویژه ای نیاز دارد چرا که همین رفتار کاربر در سایت است که تعیین میکند از سایت شما خرید کند یا حتی بتواند دنبال موضوع و مطلبی که نیاز دارد در کمترین زمان به آن مطلب برسد. با طراحی سایت با کاربری آسان نه تنها اهمیت ویژه ای دارد بلکه یک امر ضروری بوده و میتواند تعداد بازدیدکنندگان سایت شما را افزایش می دهد.

استفاده از رنگها

قطعا میدانید که سازگاری رنگها را با یکدیگر باید در نظر بگیرید و از رنگهایی با تنوع زیاد استفاده نکنید تا چشم کاربران را مزاحم نکند، با استفاده از رنگهایی که باعث جلب توجه عناصر مهم سایت می شوند میتوان کاربران را هدایت کرد به سمتی که شما میخواهید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

نظرات کاربران

طراح سایت هستم

بهترین شرکت طراحی وب سایت باید این خصوصیات رو داشته باشه: با توجه به نیاز مشاغل امروزی به طراحی سایت، تحلیل درستی از کسب و کارها و صنعت مشتریان خود داشته باشید و بتواند همسو با نظرات و عقاید و انتظارات مشتریان و در جهت رشد کسب و کار آن ها قدم بردارد . نمونه کارهای حرفه ای و قوی داشته باشد. مشتری مدار باشد یعنی اولویت اول خود را مشتری قرار دهد. خوش قول باشد. این ویژگی یعنس نظم و خوش قولی و وفای بعهد میتواند عاملی باشد برای معرفی افراد و شرکتها به یکدیگر. یعنی یک تبلیغات بدون هزینه و موثرتر از هر تبلیغات با قیمت های گزاف تبلیغاتی. صداقت در کار. یعنی حرفش با عملش یکی باشد. در ابتدا قرار است یک سایت طراحی بشه با تمام خصوصیات خوب و حرفه ای که ممکنه ولی در عمل بعد از قرارداد همه چیز به فراموشی نرود و همان سایتی که قرار است تحویل دهد را بدهد.

۱۳۹۹/۲/۲۹

به بقیه هم پیشنهاد میکنم این سایت رو دنبال کنن

۱۳۹۷/۶/۶

یوبوت

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران چی شد آخر؟

۱۳۹۷/۴/۴

دیدگاه شما

ثبت