شرکت طراحی سایتوبلاگراه اندازی سایتVS Code یا ویژوال استودیو کد چیست؟
VS Code یا ویژوال استودیو کد چیست؟

VS Code یا ویژوال استودیو کد چیست؟

ویژوال استودیو کد یا VS Code که بصورت “وی اس کد” تلفظ می شود، یک ویرایشگر کد، بصورت متن باز با گواهی “MIT License” است که توسط مایکروسافت ارئه شد

ویژوال استودیو کد یا VS Code که بصورت “وی اس کد” تلفظ می شود، یک ویرایشگر کد، بصورت متن باز با گواهی “MIT License” است که توسط مایکروسافت برای بسیاری از سیستم های “Windows، Linux و macOS” توسعه یافته است.

VS Code چیست؟

این ویرایشگر از زبان های زیادی پشتیبانی می کند و شامل تعداد زیادی افزونه است که کار برای نوشتن، ویرایش و تجزیه و تحلیل کد را برای شما آسان تر می کند. ویرایشگر ویژوال استودیو کد در نظرسنجی stack overflow به عنوان پر استفاده ترین محیط توسعه در بین توسعه دهندگان رتبه اول را کسب کرد .

Visual Studio Code از بسیاری از زبانها مانند JavaScript، TypeScript، CSS، HTML و بسیاری از زبانهای دیگر پشتیبانی می کند و شما می توانید از زبانهای بیشتری از طریق VS Code Marketplace پشتیبانی کنید. همچنین مستنداتی را برای برخورد با برخی از زبانها ارائه می دهد که می توانید در اسناد رسمی ویرایشگر کاوش کنید.

مایکروسافت ویژوال استودیو کد

مایکروسافت ویژوال استودیو کد

دانلود رایگان VS Code

نرم افزار ویرایشگر متن باز VS Code را می توانید بصورت رایگان و به راحتی دانلود و استفاده کنید، کافیست به سایت رسمی Visual Studio Code بروید، لینک آن را از اینجا  نیز می توانید کپی کنید.

https://code.visualstudio.com/download

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

دیدگاه شما

ثبت