شرکت طراحی سایتوبلاگپایدار کدهآموزش ساخت صفحات محتوایی و ویرایش آن ها
آموزش ساخت صفحات محتوایی و ویرایش آن ها

آموزش ساخت صفحات محتوایی و ویرایش آن ها

با آموزش نحوه ساخت صفحات محتوایی (لندینگ پیج ها) و ویرایش آن ها همراه باشید، در این آموزش روش ایجاد، درج اطلاعات و تصاویر و لینک سازی صفحات اصلی سایت در بخش های دیگر را با هم مرور می کنیم، در پایان نیز ...

با سلام، از این قسمت از سری آموزش های پنل مدیریت محتوای پایدار سامانه، با آموزش نحوه ایجاد و ویرایش صفحات محتوای یا همان لندینگ پیج های اصلی سایت در خدمت شما هستیم. ما آموزش این بخش را نیز بصورت ویدئویی و نوشتاری خدمت شما تقدیم کردیم تا براحتی بتوانید با کنترل اختصاصی و ساده و کاملا محتوایی ما کار کنید و سایت خود را گسترش دهید.

جهت حفظ آرامش فضای اطراف شما، آموزش فوق با میزان صدای پایین ضبط شده است، بنابراین ترجیها با استفاده از هندزفری و با افزایش میزان صدا آن را نگاه کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
مهدی امین اخلاقی

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

دیدگاه شما

ثبت