شرکت طراحی سایتوبلاگطراحی گرافیکاینفوگرافی: در هر دقیقه چقدر داده آنلاین تولید می شود؟
اینفوگرافی: در هر دقیقه چقدر داده آنلاین تولید می شود؟

اینفوگرافی: در هر دقیقه چقدر داده آنلاین تولید می شود؟

کلان داده یا Big Data فقط یک انتزاع نیست: این جمله نتیجه یک جامعه آنلاین در حال رشد است که داده ها را به لینت اضافه می کند. کاربرانی که این داده ها را تولید می کنند

کلان داده یا Big Data فقط یک انتزاع نیست: این جمله نتیجه یک جامعه آنلاین در حال رشد است که داده ها را به لینت اضافه می کند. کاربرانی که این داده ها را تولید می کنند واقعی هستند و شرکت ها به طور فزاینده ای به دنبال شکستن مسیرهای داده خود و نتیجه گیری هستند که به آنها امکان می دهد و هر روز تصمیمات تجاری بهتری بگیرند. اما همانطور که این تصویر زیر نشان می دهد، گفتن این موضوع بسیار آسان تر می شود و این موضوع کاملا قابل درسک است. حجم داده های تولید شده در هر دقیقه بسیار زیاد است و همچنان در حال رشد است.

اینفوگرافی تولید داده در هر دقیقه

اینفوگرافی داده های تولید شده در هر یک دقیقه

اینفوگرافی داده های تولید شده در هر یک دقیقه

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

دیدگاه شما

ثبت