شرکت طراحی سایتوبلاگپایدار کدهتغییر ترتیب و اولویت نمایش آیتم های سایت در 5 گام
تغییر ترتیب و اولویت نمایش آیتم های سایت در 5 گام

تغییر ترتیب و اولویت نمایش آیتم های سایت در 5 گام

برای تغییر ترتیب نمایش انواع آیتم ها در سایت هایی که توسط پایدارسامانه طراحی شده اند، براحتی و تنها در 5 گام می توانید این کار را انجام دهید. بعنوان مثال ما مراحل تغییر ترتیب آیتم ها در گالری تصاویر را مثال زده ایم. لطفا مراحل را دنبال کنید...

ساختار یکپارچه اعمال تغییرات

خدمت کاربران، همراهان و مشتریان پایدار، طراحی انواع سایت توسط پایدار سامانه دارای زیرساختی یکپارچه است که موجب می شود ماژول ها در پنل مدیریت سایت های مختلف طراحی شده پایدار سامانه اعم از شرکتی، فروشگاهی و نمایش محصول به یک شکل بوده و نحوه تغییرات و ویرایش کلی در آن ها نیز یکسان باشد.

نیازسنجی تغییر ترتیب و نمایش آیتم ها

یکی از موارد قابل تغییر که به سلیقه کاربر و نیاز ایشان بستگی دارد، ترتیب نمایش آیتم ها و عناصر در فضاها، صفحات و ماژول های مختلف سایت پایدارسامانه هستند. ماژول گالری یکی از انواع ماژول هایی هست که در بیشتر نمونه کار طراحی سایت توسط پایدارسامانه مورد استفاده قرار گرفته است.

مراحل تغییر ترتیب و نمایش آیتم ها و عناصر

در این آموزش ما از تغییر ترتیب نمایش تصاویر گالری بعنوان مثال استفاده می کنیم، این آموزش بصورت تصویری ارائه شده و ترتیب مراحل در تصاویر علامت گذاری شده اند:

  1. پس از ورود به پنل مدیریت محتوای پایدار، از منو گالری ها را انتخاب کنید.
  2. سپس در قسمت کنترل آیتم ها بر روی دکمه AZ بزنید.
  3. در مرحله بعد آیتم های مد نظر خود را با درگ کردن جابجا کنید. (برای پایین تر بردن آیتم، آن را در پایین آخرین سطر نگهدارید تا اسکرول خورده و پایین تر رود.)
  4. زمانی که تغییراتتان به پایان رسید به پایین صفحه رفته و اقدام به ذخیره تغییرات خود کنید.
  5. حالا دکمه انتشار را زده و تا مشاهده پیام سبز رنگ منتشر شد شکیبایی کنید.

مرحله اول و دوم تغییر ترتیب در گالری: انتخاب گالری و کلیک بر روی دکمه AZ

مرحله سوم تغییر ترتیب در گالری: جابجایی آیتم های گالری با درگ کردن آن ها

مرحله چهارم و پنجم تغییر ترتیب در گالری: ذخیره تغییرات و زدن دکمه انتشار

احتمال بروز خطا در سیستم مدیریت محتوای پایدار بسایر نادر است، و بعضا بدلیل افت سرعت اینترنت و مشکلات DNS سرویس دهنده های مختلف اتفاق میوفتد. اما همچنان اگر سیستم اعلان خطا کرد از آن عکس گرفته و در سامانه مشتریان پایدارسامانه برای ما تیکت کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
مهدی امین اخلاقی

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

آیتم های مختلف در سایت های طراحی شده توسط پایدار سامانه را چگونه می توان تغییر داد؟
تغییر ترتیب عناصر و آیتم های ترتیب دار در 5 گام انجام می شود، برای مشاهده آموزش تصویر تغییر ترتیب نمایش گالری تصاویر وارد شوید.
آیا آیتم ها و کارت های مختلف در سایت های طراحی شده توسط پایدارسامانه قابل تغییر است؟
بله، تغییر ترتیب و نحوه نمایش آیتم ها تنها در 5 گام قابل انجام بوده که نمونه آن را در گالری مثال می زنیم.

دیدگاه شما

ثبت