خانهخدمات

خدماتی که ما ارائه می دهیم

اینجا نقطه آغاز است با اصول پیش می رویم.

طراحی سایت، شیرین مثل عسل

به ما بگویید به دنبال چه هستید
خدماتی که ما ارائه می دهیم

سئو.

ابتدایی ترین قدم در طراحی سایت، تعیین و بررسی اهداف و استراتژی وب سایت شما در نحوه معرفی آن و همچنین ارائه خدمات، نیاز مخاطبان، نحوه ارتباط با مخاطبان، امتیازات رقابتی و … قطعاً. مطالعه و بررسی دقیق در این مرحله از کار، در بهره وری و بازدهی وب سایت و همچنین تبلیغات شما بسیار تعیین کننده خواهد بود .

مشاهده بیشتر

طراحی سامانه.

یکی از مزایای سامانه های تحت وب، هدایت کاربران به سمت آنلاین شدن می باشد، به طوری که در آینده ای نه چندان دور دیگر نیازی به سیستم های پیشرفته شخصی برای پردازش و ذخیره سازی اطلاعات نخواهیم داشت و وجود اینترنت پر سرعت، ما را از تمامی مزایای یک سامانه تحت وب بهره مند خواهد ساخت.

مشاهده بیشتر

طراحی وب سایت.

وب سایت، هویت یک کسب و کار و نماینده آن در فضای جهانی اینترنت می باشد. خدمات و مزایایی که طراحی سایت برای کسب وکارها و مشاغل امروزی دارد با گسترش و توسعه اینترنت، غیر قابل انکار است و بازاریابی اینترنتی توانسته به عنوان یک فاکتور مهم و استراتژی سازنده در جهت توسعه و بهبود واحد فروش و مارکتینگ کسب و کارها شود

مشاهده بیشتر

طراحی اپلیکیشن.

در طی مراحل و روند توسعه ی یک اپلیکیشن موبایل، با عناوینی مثل طراحی گرافیکی جذاب(یا)، کدنویسی بهینه، مدت زمان طراحی و تولید، تکنولوژی ساخت اپلیکیشن موبایل، بکارگیری استاندارد های توسعه، مستند سازی و ارائه ی محصول مورد نظر به بازار و ... روبرو هستید. ما برای کلیه فاکتور های مذکور به شما راهکاری منطقی ارائه خواهیم داد.

مشاهده بیشتر

سئو و دیجیتال مارکتینگ.

ما معتقدیم سئو بخشی جدا نشدنی از طراحی سایت می باشد، وب سایتی که قدرت جذب مشتریان جدید را نداشته باشد در مسیر ناصحیح قرار دارد، لذا ما برای کلیه سایت هایی که طراحی می کنیم، زیرساخت های فنی سئو را طبق نیازهای مشتری در آن کسب و کار پیاده سازی کرده و به طور پیش فرض لحاظ می نماییم. کارایی برای ما مهم است، نه صرفاً طراحی وب سایت.

مشاهده بیشتر