شرکت طراحی سایتوبلاگراه اندازی سایتوب سایت های بی فایده ای که باور نمی کنید در اینترنت وجود دارند
وب سایت های بی فایده ای که باور نمی کنید در اینترنت وجود دارند

وب سایت های بی فایده ای که باور نمی کنید در اینترنت وجود دارند

شما باور نمی کنید که این سایت ها در واقع وجود داشته باشند و ایده برخی سایت ها کمی احمقانه است و حتی ممکن است شما را اذیت کند

شما باور نمی کنید که این سایت ها در واقع وجود داشته باشند و ایده برخی سایت ها کمی احمقانه است و حتی ممکن است شما را اذیت کند. اما دلیل انتشار این موضوع این است که به شما نشان دهیم اینترنت شامل سایت های مفید و بی فایده است. بیایید با دیدن برخی از این سایت های به دردنخور شروع کنیم.

  • وب سایت Grass Grow

پخش زنده چمن زنی

ایده این سایت بر اساس حیاطی در جلوی خانه است که مساحتی از علف در آن وجود دارد، زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که با دیدن دوربین، علف های در حال رشد در این منطقه را تماشا کنید. در ورودی خانه و روبروی این فضای سبز نصب شده است. همچنین می توانید صاحب این خانه، مسئول سایت را مشاهده کنید که چمنزار این منطقه را به تنهایی یا با اعضای خانواده اش می چیند. ایده سایت کمی ناخوشایند است، اما کسانی هستند که از سایت دیدن می کنند تا ببینند دائماً چه اتفاقی برای این چمن افتاده است!!

https://www.watching-grass-grow.com

  • ب سایت Cat Bounce

وب سایت گربه باران

اگر فکر می کردید سایت قبلی خسته کننده و مسخره است، در اینجا سایتی وجود دارد که باعث می شود بگویید هدف آن چیست. وب سایت Cat Bounce سایتی است که در صفحه اصلی خود گربه هایی را نشان می دهد که از چپ، راست، بالا و پایین روی صفحه تکان می خورند. فرکانس گربه ها در این صفحه مانند یک بازی بدلکاری است که این گربه ها روی آن می پرند. شما می توانید این گربه ها را با حرکت دادن آنها با موس کنترل کنید. نکته جالب این است که وقتی بر روی Make it rain کلیک می کنید می بینید که باران روی صفحه شروع به باریدن کرده است!

https://cat-bounce.com

  • وب سایت Pointer Pointer

اشاره به پوینتر موس

ایده این سایت در ابتدا کمی خوب به نظر می رسد، اما با استفاده مکرر شما عصبی و تحریک می شوید. از طریق این سایت می توانید تصاویری از افرادی که به مکان پوینتر موس شما اشاره می کنند دریافت کنید. هربار که مکان نما را در مکانی روی صفحه قرار می دهید، متوجه می شوید که تصویری از شخصی از اینترنت وجود دارد که نشان می دهد مکان نما دقیقاً کجاست. می توانید این کار را با ورود به سایت و سپس قرار دادن مکان نما در جایی و منتظر نتیجه امتحان کنید. این سایت طراحی شده است تا وقت شما را بگیرد و هیچ ارزش افزوده ای هم نخواهد داشت، اما در عین حال جالب است و ممکن است طمان زیادی را در آن سپری کنید.

https://pointerpointer.com

  • سایت چالش لانگ سگ

چالش سگ دراز

یک وب سایت به درد نخور و بی فایده دیگر در اینترنت. ایده این سایت تصویری از یک سگ گردن بلند است، اما در واقع، اگر به پایین ادامه دهید، متوجه خواهید شد که این گردن بلند است و هر بار که به پایین اسکرول می کنید کلمه wow ظاهر می شود. توقف در این مکان هیچ محدودیتی ندارد و گردن تا آنجا که ذهن شما تصور می کند کشیده می شود. جایی که می توانید دوست خود را به چالش بکشید که آیا می تواند بیشترین wow را در این صفحه جمع آوری کند یا خیر. اگر انتظار دارید به انتهای این گردن برسید و از پایین به بدن سگ برسید، کاملا در اشتباه هستید و به هیچ وجه نمی توانید به انتها برسید.

https://longdogechallenge.com

  • در خلاء فریاد بزنید

وب سایت فریاد در خلاء

یک سایت بی فایده و به درد نخور است و شما نمی توانید از آن استفاده کنید، زیرا ایده Scream Into The Void این است که به شما امکان می دهد برخی از کلمات را در باکس نوشتن تایپ کرده و سپس بر روی گزینه Scream کلیک کنید. به محض کلیک بر روی آخرین گزینه، متوجه می شوید که مکالمه در داخل این حلقه کیهانی شروع شده است و صدای جیغ شخصی ظاهر می شود. آیا این کار خسته کننده به نظر نمی رسد و می تواند شما را دیوانه کند؟! طراحی این وب سایت خیلی ساده است و فقط یک ایده ی مسخره پشت آن بوده است.

https://screamintothevoid.com

  • برای 2 دقیقه هیچ کاری انجام ندهید

2 دقیقه هیچ کاری نکن

شاید ما ایده این سایت را کمی منطقی بدانیم، که به شما امکان می دهد که بعد از کاری که انجام می دهید استراحت خوبی داشته باشید. جایی که باید وارد سایت شوید و نشانگر ماوس را داخل صفحه قرار دهید و سپس آن را رها کرده و صفحه کلید را بدون حرکت ترک کنید. و سپس می توانید به دور خواب دو دقیقه ای وارد شوید. باید صبر کنید تا این دو دقیقه تمام شود تا احساس راحتی کنید. اگر ماوس را حرکت دهید یا بر روی هر یک از دکمه های صفحه کلید کلیک کنید، باید این دو دقیقه را تکرار کنید.

http://www.donothingfor2minutes.com

  • گاو نامرئی را پیدا کنید

بازی اعصاب خورد کن گاو رو پیدا کن

اگر به شما بگویم که این سایت بسیار آزاردهنده است، اغراق نمی کنم. از آنجا که میزان مزاحمت در این سایت نامعقول است، می توان گفت “احمقانه” است. هنگامی که وارد سایت می شوید و روی نماد شروع بازی کلیک می کنید، سایت شروع به ایجاد صدای مردد Cow می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صدای واقعی کلمه Cow را پیدا کنید. اما من به هیچ وجه این سایت را توصیه نمی کنم زیرا باعث ناراحتی شما و اطرافیان شما نیز می شود.

https://findtheinvisiblecow.com

طراحی وب سایت بی فایده

شاید خیلی مسخره به نظر بیاید اما این سایت ها ساعت ها رو روز ها برنامه نویسی و طراحی شده اند. نیاز شما هر چیزی ممکن است باشد و ما شرکت های طراحی سایت با توجه به نیاز بیزینسی شما طراحی مدنظرتان را انجام خواهیم داد. سرگرمی ها و باز هایی ممکن است شما را به فروش نزدیک کند که در ظاهر خیلی فان به نظر می آیند اما در پشت پرده هرکدام از آن ها شرکتی به سود دهی می رسد. در دنیای امروز گیمیفیکیشن (Gamification) بسیار جذاب شده است و برای هر کسب و کاری ممکن است به اندازه غیر قابل باوری ارزش آفرینی کند. گیمیفیکیشن به بازی سازی ای می گویند که در همزمان با اینکه بازی است با مکانیسم های خاص و سرگرم کننده ای کاربر را در گیر میکند که در واقع بازی نیست، Business Value است و بر روی فروش و درگیر کردن کاربر تاثیر مستقیم دارد.

این مقاله در ظاهر شامل محتوایی به درد نخور و سرگرم کننده است، اما اگر به عمق آن فکر کنید حتما ایده ای بی نظیری برای طراحی یک سایت خلاقانه در ذهن شما میگیرد که می توانید کارهایی در ظاهر عجبی انجام دهید اما نتیجه ای شگفت انگیز از آن بگیرید. اگر نیاز به وب سایت خاصی دارید می تواند با ایده ای کاربر را درگیر کنید همین حالا اقدام کنید و سایت مدنظرتان را طراحی کنید، ممکن است کسب و کار شما را زیر و رو کند. امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید و این محتوا را با دوستانتان به اشتراک بگذارید/

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

دیدگاه شما

ثبت