شرکت طراحی سایتوبلاگراه اندازی سایتتکنولوژی یا فناوری چیست؟ تعریف Technology
تکنولوژی یا فناوری چیست؟ تعریف Technology

تکنولوژی یا فناوری چیست؟ تعریف Technology

Technology همچنین به عنوان فناوری یا تکنولوژی در زبان فارسی شناخته می شود، مجموعه ای از دانش، مهارت ها، تجربیات و تکنیک ها است

Technology همچنین به عنوان فناوری یا تکنولوژی در زبان فارسی شناخته می شود، مجموعه ای از دانش، مهارت ها، تجربیات و تکنیک ها است که انسانها برای تغییر یا استفاده از محیط اطراف با هدف ایجاد ابزار، ماشین آلات، محصولات و خدمات مطابق با آنها استفاده می کنند. نیازها و خواسته ها به عبارت دیگر، استفاده از دانش علمی برای اهداف کاربردی مفید، چه در یک صنعت خاص و چه در زندگی روزمره ما است.

اصطلاح تکنولوژی

اصطلاح تکنولوژی یک اصطلاح یونانی است که از دو هجا تشکیل شده است: techne به معنی هنر، مهارت یا تکنیک و logos که به معنی علم یا مطالعه چیزی است. هجا به عنوان سازنده کلمات از ترکیب بین کلمات و حروف شناخته می شوند که در اینجا اصطلاح انگلیسی فناوری از همین ترکیب یعنی Technology تشیل شده است.

تعریف تکنولوژی به زبان ساده

منشاء و تاریخچه فناوری یا تکنولوژی به عصر حجر بر می گردد زمانی که انسان های اولیه دریافتند انواع مختلفی از سنگ های سخت وجود دارد که می توان آنها را تیز کرد و تیز کرد.

این کشف، همراه با تجربه به دست آمده، به آنها اجازه داد تا اولین چاقوها، تبرها و ابزارهای برش را ایجاد کنند که کار شکار را آسان تر می کند، بنابراین دسترسی روزانه به غذا را تضمین می کند.

از آن زمان به بعد، همه چیزهایی که زندگی روزمره ما را تسهیل می کنند، مانند لامپ ها، اتومبیل ها، هواپیماها، رایانه ها، تلفن های هوشمند، الگوریتم های هوش مصنوعی و موارد دیگر ، محصولات پیشرفت های تکنولوژیکی مختلفی هستند که در طول سنین مختلف توسعه یافته اند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

نظرات کاربران

محمد نوروزی

عالی بود مخصوصا تعریف تکنولوژی و ریشه شناسی که اشاره شده بود ممنون

۱۴۰۲/۱۲/۱۳

حسام

خیلی ساده شفاف بود ممنون از مطالب خوبی که قرار دادید

۱۴۰۲/۱۲/۱۳

لوازم جانبی وان پلاس

ممنونم از بابت مطالب خوب و مفیدتون

۱۴۰۲/۵/۳

دیدگاه شما

ثبت