خانهوبلاگافزایش فروشلندینگ پیج چیست؟
لندینگ پیج چیست؟

لندینگ پیج چیست؟

لندینگ پیج یا صفحه فرود یک صفحه وب مستقل است و به طور ویژه با هدف بازاریابی یا تبلیغات ساخته و طراحی می‌شود.

لندینگ پیج چیست؟

لندینگ پیج یا صفحه فرود یک صفحه وب مستقل است و به طور ویژه با هدف بازاریابی یا تبلیغات ساخته و طراحی می‌شود. این صفحه به طور معمول نقطه فرود یا ورود بازدیدکنندگان سایت است که بازدیدکنندگان از کانال‌های مختلفی مانند ایمیل، تبلییغات کلیکی، شبکه‌های اجتماعی و سایر ورودی‌ها به سایت هدایت می‌شوند. لندینگ پیج روی یک هدف واحد متمرکز شده است که به عنوان فراخوان یا کال تو اکشن عمل می‌کند. هدف مورد نظر می‌تواند خرید یک محصول، ثبت‌نام در یک خدمت، دریافت اطلاعات و یا کلیک بر روی یک لینک باشد. لندینگ پیج، بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل می‌کند و نرخ تبدیل سایت را افزایش می‌دهد. در واقع، لندینگ پیج از ابزارهای کارآمد در بازاریابی دیجیتال است.

چرا باید لندینگ پیج داشته باشیم؟

لندینگ پیج مزایای زیادی برای کسب و کارهای آنلاین دارد برخی از این مزایا عبارتند از:

پشتیبانی از اهداف کسب و کار: لندینگ پیج کمک می‌کند تا کسب و کار بتواند به اهداف مختلف خود مانند جذب مشتریان بیشتر، افزایش فروش، تسلط به نیچ مارکت یا معرفی محصول جدید دست پیدا کند. هدف از لندینگ پیج، جذب مخاطبان خاص است تا مشتریان را مستقیما به آخرین مرحله قیف فروش منتقل کند.

افزایش اعتبار و اعتماد: اگر لندینگ پیج همراه با طراحی زیبا و حرفه ای، محتوای مفید و معتبر، نمونه کار و نظرات مشتریان، نشان‌ها، گواهینامه‌ها باشد، قطعا اعتماد بازدیدکنندگان را نسبت به کسب و کار افزایش خواهد داد. در نتیجه بازدیدکنندگان راحت‌تر به هدف لندینگ پیج عمل می‌کنند و با کسب و کار ارتباط بهتری برقرار می‌کنند.

جمع آوری اطلاعات و سرنخ ها: در فرایند لندینگ پیج با کمک فرم‌ها، نظرسنجی‌ها، مسابقات و غیره اطلاعات و سرنخ‌های خوبی از بازدیدکنندگان بدست می‌آید.این اطلاعات شامل ایمیل، شماره تلفن، علایق و نیازهای بازدیدکنندگان است. این اطلاعات می‌توانند برای ایجاد پروفایل مشتری، ارسال پیام‌های تبلیغاتی، انجام بازاریابی محتوا و ایجاد رابطه با مشتری مورد استفاده قرار گیرد.

اندازه گیری و بهبود عملکرد: لندینگ پیج با استفاده از ابزارهای تحلیلی، عملکرد خود را اندازه گیری می‌کند و در مسیر بهبود پیش می‌رود. می‌توان از معیارهای مختلفی مانند تعداد بازدید، مدت زمان بازدید، نرخ تبدیل، نرخ جهش، منبع ترافیک، برای ارزیابی لندینگ پیج استفاده کرد.می‌توان با تغییر و تست عناصر مختلف لندینگ پیج مانند عنوان، متن، تصویر، فراخوان و فرم بهترین ترکیب را برای رسیدن به هدف پیدا کرد.

سخن پایانی

مخاطبانی که برای اولین بار وارد سایت می‌شوند، هیچ دیدگاه خاصی نسبت به سایت ندارند؛ بنابراین لندینگ پیج فرصتی برای افزایس مخاطب و افزایش کلیک‌های سایت فراهم می‌کند و کمک می‌کند تا مخاطبان شناخت بیشتر و بهتری نسبت به سایت و محتوای آن پیدا کنند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

دیدگاه شما

ثبت