آدرس IP چیست؟

آدرس IP چیست؟

شبکه می تواند پیچیده باشد. هرچه کار بزرگتر باشد، قطعات پازل ریزتر باید داشته باشید تا نحوه ترکیب آنها را بیابید.

شبکه می تواند پیچیده باشد. هرچه کار بزرگتر باشد، قطعات پازل ریزتر باید داشته باشید تا نحوه ترکیب آنها را بیابید. با این حال، در ابتدایی ترین سطح، بسیاری از مفاهیم شبکه ای که به ظاهر پیچیده تر هستند در واقع نسبتاً ساده هستند …

آدرس های IP

آدرس های IP مانند آدرس فیزیکی خانه یا شماره تلفن شما هستند: آنها راهی برای ترسیم یک دستگاه فیزیکی به یک شماره، خواه کامپیوتر، روتر یا دستگاه تلفن همراه ارائه می دهند. نسخه IP 4 (IPv4) هنوز رایج ترین شکل آدرس IP است، اگرچه IP نسخه 6 (IPv6) با تمام شدن آدرس های IPv4 شروع به ظهور می کند.

آدرس های IP معمولا به صورت اعشاری و با جدا کننده نقطه نوشته می شوند و چهار بخش دارد که با نقطه از هم جدا می شوند. این در واقع نمایندگی سیستم های 32 بیت در آدرس های IPv4 است، که در آن هر اکتت از اکتت ها تشکیل شده است. اگرچه بالاترین عدد در یک بایت 8 بیتی 256 است، 0 محفوظ است، بنابراین دامنه هر اکتت واحد تا 255 متغیر است.

پیدا کردن آدرس آی پی

برای یافتن آدرس IP شما روش های زیادی وجود دارد که ساده ترین راه که بدون نیاز به داشتن دانش فنی شبکه می توانید آدرس IP خودتان را ببینید، جستجوی عبارت what is my ip در پنجره سرچ گوگل است، به همین راحتی! سایت گوگل را باز کنید و عبارت زیر را مطابق با تصویر جستجو کنید:

What’s my IP

پیدا کردن آدرس IP

پیدا کردن آدرس IP

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

دیدگاه شما

ثبت