شرکت طراحی سایتوبلاگراه اندازی سایتآموزش ساخت شناسه کاربری در سایت ایرنیک
آموزش ساخت شناسه کاربری در سایت ایرنیک

آموزش ساخت شناسه کاربری در سایت ایرنیک

آموزش ساخت شناسه کاربری در سایت ایرنیک

پس از ورود به سایت nic.ir بر روی ساختن شناسه کاربری کلیک کنید

در صفحه جدید بایستی بعنوان یک شخص حقیقی، تکمیل فرم و دریافت شناسه را بزنید تا در مرحله بعد اطلاعات خود را وارد کنید.

طبق توضیحات عکس پر کردن فیلد موارد ستاره دار الزامی است.

در بخش احراز هویت شماره ملی یا همان کد ملی خود را مطابق مثال پر کنید. اگر قصد دارید با اطلاعات گذرنامه خود را احراز هویت کنید تکمیل هر 3 مورد زیر الزامی است.

نام و نام خانوادگی خود را به انگلیسی و فارسی، مطابق با مثال ها در فیلدهای هاری خود بنویسید.

در این قسمت نام کشور (سایر کشورها برای اطباع خارجی)، استان، شهر را وارد کرده و پس از آن آدرس محل سکونت خود را به زبان انگلیسی و مطابق با مثال پر کنید؛ پس از وارد کردن کدپستی طبق مثال و شماره تلفن همراه خود به فیلد بعدی بروید.

در این بخش پست الکترونیک، پرسش محرمانه و پاسخ آن ها به دقت یادداشت کرده و در همین مرحله سعی کنید آن ها را در محلی امن یادداشت کنید، توجه فرمایید که پس از تکمیل این فرم ها گذرواژه موقت شما به ایمیلی که وارد کرده اید ارسال خواهد شد، بنابراین از صحت آن اطمینان حاصل کنید.

در این قسمت رابطهای مجاز را آزاد بگذارید تا اجازه دهید نمایندگان ایرنیک هم قادر باشند دامنه شما را تمدید کنند؛ و در انتها بازنگری را بزنید.

کلیه اطلاعات خود را مجددا چک کرده و اگر نیازی به ویرایش مجدد نداشتند از آن ها کپی گرفته، یا این صفحه را بصورت pdf دانلود کنید و در محلی امن نگهداری کنید.

پس از وارد کردن 2 فیلد انتهایی موافق خود را اعلام کنید.

نکته: در برخی از مرورگرها ممکن است عبارت فیلد آخر مدام خطا دهد و شما را دچار سردرگمی کند، در این حالت عکس آن را در پنجره جدید باز کنید تا عبارت امنیتی جدید را ببینید.

در صورتی که عملیات بالا با موفقیت انجام شده باشد، باید پیام زیر را دریافت کنید، لطفا دقت داشته باشید که گاهی ایمیلی که دریافت خواهید کرد، همان موقع و بصورت آنی به دست شما نرسیده و ممکن است مدتی طول بکشد.

پس از دریافت گذرواژه یا همان رمز موقت شناسه کاربری ایرنیک خود، از بخشی که در عکس زیر می بینید، ورود را بزنید، دکمه ورود بصورت مستقیم در هیچ کجای صفحه قابل رویت نبوده و فقط از منوی مشخصه های شناسه قابل دسترس خواهد بود.

شناسه یا پست الکترونیکی خود را بهمراه رمز وارد کرده و پس از نوشتن عبارت امنیتی رندوم ورود را بزنید.

به محض ورود شما می توانید گذرواژه جدید خود را وارد کرده و آن را بروز رسانی کنید که البته قبل از آن باید پاسخ محرمانه خود را وارد کنید.

پس از تغییر گذرواژه می توانید از بخش ثبت دامنه، نامه دامنه ای که قصد ثبت آن را دارید را بررسی کنید تا از آزاد بودن آن اطمینان حاصل کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
مهدی امین اخلاقی

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

دیدگاه شما

ثبت